پیام تسلیت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پیدرگذشت پیشکسوت مطبوعات گیلان مرحوم «سید حسین ضیابری سیدین»

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امیرحسین طاهری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پی درگذشت نابهنگام مرحوم ”سید حسین ضیابری سیدین” پیشکسوت مطبوعات استان گیلان و صاحب امتیاز و مدیر مسئول اهل قلم و فرهیخته‌ی قدیمی‌ترین هفته نامه‌ی استان گیلان «هاتف»، پیام تسلیتی صادر نمود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم مرحوم سید حسین ضیابری سیدین، پیشکسوت مطبوعات گیلان که سال‌های زیادی از عمر خود را در عرصه فرهنگ و رسانه خدمت کرده بود، به خانواده محترم ایشان و دوستان و جامعه رسانه‌‌ای استان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برای او رحمت و آمرزش واسعه الهی و برای بازماندگان گرانقدر، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

امیرحسین طاهری

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

مرحوم سید حسین ضیابری سیدین پیشکسوت رسانه گیلانی متولد سال ۱۳۴۵ بوده است و با بیش از ۴۲ سال سابقه مطبوعاتی و رسانه ای، در حدود ۳۳ سال است که هفته نامه هاتف را منتشر می نمود.

هفته نامه هاتف، سومین نشریه‌ای است که بعد از انقلاب اسلامی مجوز گرفت و از ۲۴ دی ماه سال ۱۳۷۰ تا کنون بدون یک شماره وقفه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سید حسین ضیابری سیدین منتشر می‌شود.

اولین خانه مطبوعات کشور طی دهه ۷۰ در گیلان راه‌اندازی شد و مرحوم ”سید حسین ضیابری سیدین” اولین مدیر عامل خانه مطبوعات این استان بود.

گقتنی است، در تاریخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در تهران از مرحوم  سید حسین ضیابری سیدین  تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری سوما ضمن  ابراز همدردی، فقدان تاثر انگیز این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهیخته رسانه و مردم شریف استان گیلان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌نماییم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://i1444.ir/?p=10715

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: