بازرس کل در شهرستان ماسال:

بازرسی گیلان در حوزه هزینه های فاضلاب و پسماند گیلان ورود می کند

سومانیوز؛ دکتر آقایی؛ بازرسی کل نسبت به هزینه کرد های سال‌ های اخیر که در بحث زباله و فاضلاب در استان اتفاق افتاده مطالبه خواهد کرد.
به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، دکتر آقایی بازرس کل گیلان طی سفر به شهرستان ماسال پیگیر پروژه ها و طرح های نیمه تمام این شهرستان شد.
در جلسه ای که به همین منظور در فرمانداری ماسال برگزار گردید علاوه به سربازرسان و معاونین بازرسی کل، چند تن از مدیران کل استانی و مدیران ارشد شهرستانی نیز حضور داشتند.
دکتر آقایی ضمن بیان اینکه دغدغه‌ های مدیران شهرستان که مشکلات و چالش های روی هم انباشته شده این شهرستان است همانا دغدغه مردم است، افزود این یک فرصت است که از حضور مدیران کل استانی در شهر ماسال باید استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه دکه های مسیر بام سبز و مسیر های ییلاقی باید ساماندهی شود گفت باید شهرداری طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا با کمک منابع طبیعی در اختیار افراد واجد شرایط محلی قرار بگیرد تا باعث رونق در زندگی افراد و کاهش فقر در منطقه گردد.
دکتر آقایی ضمن اشاره به اینکه در بحث زباله باید فرهنگ‌ سازی شود افزود،در استان ما از سالیان گذشته برای بحث زباله و فاضلاب بودجه های گوناگونی اختصاص داده شد است اما چه اتفاقی افتاده؟  قطعاً بازرسی کل نسبت به هزینه کرد های سال‌ های اخیر که در بحث زباله و فاضلاب افتاده مطالبه خواهد کرد.
بازرس کل استان گیلان در خصوص نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در این شهرستان هم گفت، ما در این استان مشکل زمین داریم اما باید با همین شرایط هم به اجرای طرح های ملی مسکن و جوانی جمعیت کمک کنیم.
وی افزود درمورد سد لاستیکی شهرستان ماسال هم با مساعدت آب منطقه‌ ای ظرف ۴ یا ۵ ماه آینده به بهره‌ برداری خواهد رسید.
در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران شهرستانی دغدغه‌ های موجود در شهرستان ماسال را بیان کرده و مدیران کل حاضر در جلسه نیز گزارشات خود را ارائه نمودند./

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=13234

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها