نشست هماهنگی مدیر کل پست و مدیر عامل خیرین مدرسه ساز:

پست گیلان آماده چاپ تمبرهای خیریه و عواید آن برای امور عام المنفعه است

سومانیوز؛ مدیرکل پست گیلان از آمادگی این مجموعه برای چاپ و رو نمایی از تمبر های خیریه و استفاده از عواید آن برای کار های عام المنفعه خبر داد.
به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان با بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان روز چهارشنبه در خصوص راه های گسترش همکاری ها و توسعه تعاملات دو جانبه به منظور  استفاده از ظرفیت های طرفین تبادل نظر کردند.

چاپ تمبر های خیریه در دنیا مرسوم است و میتوان با ترویج  این فرهنگ از ظرفیت تمبر برای جذب کمک های خیرین استفاده کرد.

مدیرکل پست گیلان در این نشست ضمن تبیین اهمیت نقش پست در زیست بوم اقتصاد دیجیتال و شاخص توسعه یافتگی کشورها اظهار کرد: مهم ترین زیرساخت لازم برای توسعه اقتصاد دیجیتال حمل و نقل و لجستیک است که شرکت ملی پست به عنوان مهم ترین بازیگر این عرصه نقش مهمی در فراهم آوردن زیرساخت های ارتباطی فراهم می کند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تنوع محصولات بومی محلی در استان، برندسازی این محصولات را با تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک و استفاده بهینه از ظرفیت خیرین خواستار شد.

هوشنگی در ادامه با بیان اینکه دفاتر پست در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می توانند به عنوان مراکز کسب و کار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند، اضافه کرد: با کمک خیرین مدرسه ساز می توان از این دفاتر به عنوان مراکز آموزش کسب و کار الکترونیکی و پایگاهی برای ورود دانش آموزان به بازار کار، رونق تجارت الکترونیک و ایجاد اشتغال پایدار بهره برد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این نشست ضمن استقبال از پیشنهادات مدیرکل پست گیلان انعقاد تفاهم نامه همکاری با پست گیلان را برای پیشبرد برنامه ها و اهداف ترسیمی خواستار شد./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=13097

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها