سرویس خبری مهر ۲۳, ۱۴۰۳

حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در مساجد شهر رشت در راستای پاسخ گویی به سوالات و مشکلات مردم

سومانیوز؛ رییس کل دادگستری استان گیلان از حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست ها و پاسخ گویی به مطالبات عموم مردم خبر داد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت:
نصب «کیو آر کد» درختان در رشت

سومانیوز؛ رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت گفت: در برخی از درختان نصب کیو آرکد انجام شده و مناطق دیگر نیز در دست بررسی و اجرا است و همچنین نصب لوستر شهری در دستور کار سازمان است.

رییس سازمان پسماند شهرداری رشت مطرح کرد:
پاکسازی سه شیفته سطح رشت / رهاسازی سگ‌ های بلاصاحب توسط دیگر شهرها در رشت

سومانیوز؛ مقصودی با اشاره به این که در کنار پاک سازی روزانه که طی سه شیفت انجام می‌شود پاک سازی محله‌ ای را نیز در دستور کار داریم بیان کرد: در قرار داد رفت و روب در ۶ ماهه نخست سال جاری، تعداد ۸۶۳ سطل زباله خریداری و نصب شد و پنجاه مخزن پلاستیکی نیز در اختیار کارگران قرار دارد.

به‌ بهانه ترور نافرجام نامزد جمهوری‌ خواه:
۴ رییس جمهوری که به اندازه ترامپ خوش‌ شانس نبودند

سومانیوز؛ به‌ دنبال بازداشت یک فرد به ظن تلاش برای ترور رییس جمهور سابق آمریکا، نشریه «ویک» در گزارشی به چهار رییس جمهور این کشور پرداخت که در دوران تصدی این سمت ترور شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
بیش از ۴۵ درصد سالمندان گیلانی کم‌ تحرک‌ اند / ۶۰ سالگی نقطه شروع سالمندی است

سومانیوز؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۴۵ درصد سالمندان گیلان کم تحرک هستند، گفت: از دیدگاه صاحب‌ نظران و کارشناسان حوزه سلامت سالمندی، فعالیت بدنی یکی از رفتار های ضروری برای بازیابی، حفظ و بهبود کیفیت زندگی سالمندان است.

مدیرکل پست در دیدار با استاندار گیلان تأکید کرد:
آمادگی پست گیلان برای همکاری با شهرداری‌ ها برای استقرار دولت الکترونیک و ایجاد شهر هوشمند

سومانیوز؛ مدیر کل پست گیلان در دیدار با استاندار گیلان به مناسبت گرامی داشت هفته پست، به تبیین اهمیت نقش پست در اجرای خدمات نیابتی پرداخت.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی