سرویس خبری مهر ۳, ۱۴۰۳

رییس کل دادگستری گیلان:
پابندهای الکترونیک ویژه مجرمین و سارقان جدتی تر دنبال شود

سومانیوز؛ رییس کل دادگستری گیلان اعتقاد دارد، در خصوص پیشگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و تغییر کاربری ها و اعمال تبصره دو ماده ۱۰ اقدامات ارزنده ای در استان انجام شده و تصمیمات جدیدی نیز جهت استفاده از سامانه های الکترونیک برای کاهش پرونده ها و جرائم اتخاذ شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی:
مابه التفاوت حقوق های بازنشستگان از فروردین تاکنون باید پرداخت شود

سومانیوز؛ رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده تربت حیدریه در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: در بحث بازنشستگان هم قانون داریم هم تامین منابع شده، خواسته جدی همه ما پرداخت حقوق بازنشستگان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان خبر داد:
اشتغال ۲۳ هزار نفر با حضور ۸۵ سرمایه گذار جدید در گیلان صورت گرفت

سومانیوز؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان با بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی برخی از واحد های صنعتی از دور خارج یا با ظرفیت کمتری مشغول به کارند، گفت: با حمایت‌ هایی که انجام دادیم ۶۲ واحد صنعتی گیلان مجددا وارد چرخه تولید شدند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس:
گنجینه شهدای گیلان افتتاح شد

سومانیوز؛ گنجینه شهدای استان گیلان همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس امروز سه‌شنبه با حضور استاندار گیلان در پیر سرای رشت افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد:
قرارداد احداث واحد تولیدی تراکتور سازی در شهرک صنعتی ناحیه ۲ منطقه آزاد انزلی

سومانیوز؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: تحقق بیش از ۱۶ میلیون دلار سرمایه‌ گذاری خارجی و ۲۳ همت طرح سرمایه‌ گذاری داخلی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳.

سفیر هند در ایران در دیدار با استاندار گیلان عنوان کرد:
هند برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی و بندر انزلی اعلام آمادگی کرد

سومانیوز؛ سفیر هند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازدید خود از بندر انزلی و منطقه آزاد انزلی بیان کرد: از امکانات بندر انزلی بازدید کرده و راهکارهای خوبی را برای گسترش روابط تجاری با گیلان ارائه دادیم، از این رو هند آمادگی لازم برای سرمایه‌ گذاری در منطقه آزاد انزلی و بندر انزلی را دارد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی