سرویس خبری شهریور ۲۱, ۱۴۰۳

بر اساس قانون برنامه هفتم پیشرفت:
چه کسانی با ۳۵ سال خدمت بازنشسته می‌ شوند

سومانیوز؛ براساس آنچه در قانون برنامه هفتم پیشرفت به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد، افزایش سن بازنشستگی تا حداکثر ۳۵ سال خدمت امکان‌پذیر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد:
مرکز ریجستری سرطان پستان در رشت نهایتا تا یک ماه آینده راه اندازی شود

سومانیوز؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر راه اندازی سریع مرکز ریجستری سرطان در رشت تاکید کرد و گفت: مرکز ریجستری سرطان در استان گیلان باید سریعا راه اندازی و چرخه شناسایی و درمان این بیماران تسریع شود.

یک اتفاق جالب:
نوزاد عجول در قایق متولد شد

سومانیوز؛ نوزاد عجول در قایق امدادی هلال‌ احمر به‌ دنیا آمد و مادر و نوزاد بعد از حضور در پایگاه امداد ساحلی هلال‌ احمر، از طریق آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

امضای افراد در برگه جداگانه و برای مطلب متفاوتی جمع آوری شده بود:
روسای ستادهای مرکزی پزشکیان لیست موسوم به ستاد های غرب گیلان برای استانداری را تکذیب کردند

سومانیوز؛ بر اساس اعلام روسای ستاد های غرب استان گیلان، لیست چهار نفره بر اساس یک شیطنت رسانه ای توسط یکی از فعالان رسانه ای با اهداف فردی تنظیم شده و امضای افراد در برگه جداگانه و برای مطلب متفاوتی جمع آوری شده است.

جنایت خانوادگی تنها برای مشکوک شدن به همسر:
قصاص، برای دامادی که مادر زنش را کشت

سومانیوز؛ داماد خشمگین که در جدال خونین با همسرش، مادرزنش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد:
مشکل چمن و صندلی ورزشگاه عضدی ظرف سه هفته آتی برطرف می‌شود

سومانیوز؛ جهانبخش آرمان گفت: در حال حاضر مشکل چمن در بسیاری از ورزشگاه‌ های کشور وجود دارد اما موضوع ورزشگاه عضدی جای نگرانی ندارد و ان‌ شالله ظرف دو تا سه هفته آتی مشکل برطرف خواهد شد.

مدیر کل پست استان اعلام کرد:
۴۰ هزار قطعه پلاک کد پستی هوشمند در گیلان نصب شد

سومانیوز، مدیر کل پست گیلان از تولید و نصب بیش از ۴۰ هزار قطعه پلاک کد پستی هوشمند در شهر ها و روستا های این استان خبر داد و گفت: اجرای فاز عملیاتی جی.نف را در نقاط شهری و روستایی از اولویت‌ های مهم پست استان تا پایان امسال قرار داده‌ایم.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی