سرویس خبری تیر ۲۷, ۱۴۰۳

خون خدا …

سومانیوز؛ مرگ هدفمند، زندگی جاودانه است و این سخن ریشه در تاریخ بشریت و رفتار انسان ها دارد و خونی که برای خدا و در راه خدا صادقانه و عاشقانه، با هدف احیا و بقای دین خدا ریخته شود – به یقین ,خون خداست.

دولت سیزدهم برای تعادل بازار خودرو اقدام کرد

سومانیوز؛ آیین‌نامه آزادسازی واردات خودروهای مدل ۲۰۱۹ به بالا برای همه ایرانیان که امروز به تصویب هیات دولت رسید، یکی از اقدامات دولت سیزدهم در جهت تعادل بازار خودرو و هماهنگ سازی بین تقاضا و عرضه است

در واپسین روزهای کاری دولت سیزدهم و پس از حدود یک سال سرپرستی:
بالاخره حسین محمدیان؛ معاون اقتصادی استاندار گیلان شد

سومانیوز؛ در آخرین روزهای کاری دولت سیزدهم و طی حکمی از سوی وزیر کشور حسین محمدیان؛ به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان منصوب شد. مطابق اصل ۱۳۵ قانون اساسی تعیین سرپرست برای بیش از یک سه ماه امکان‏پذیر نمی‏باشد.

مقارن ظهر عاشورای حسینی:
عزاداری کرنا نوازان در امیر بنده بخش کلاچای

سومانیوز؛ گروه کرنا نوازان دهستان بی بالان بخش کلاچای شهرستان رودسر امروز همانند سالهای قبل در شب و ظهر عاشورا در اطراف بارگاه دو امامزاده امیر بنده به همراه دسته های عزاداری، با یا حسین – یا حسین عزاداری کردند.

مدیر عامل سازمان پسماند استان گیلان:
شبکه هوشمند زباله در چند شهر گیلان فعال شد

سومانیوز؛ پسماند اگر چه از نظر عنوان و منظر به صورت بصری زیبا نیست و افکار عمومی برای آن ارزشی قائل نیستند، اما بررسیها در این مقوله نشان می دهد که در قالب طلا کثیف بسیار ارزشمند بوده و بهای این طلا درسال به هزاران میلیارد دلار می رسد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی