۴ واحد صنعتی در رودسر احیا شد

سومانیوز؛ مدیر شهرک صنعتی رودسر اعلام کرد: در دولت سیزدهم چهار واحد صنعتی راکد شهرک صنعتی رودسر احیا و شروع به فعالیت کرد، و زمینه اشتغال بیست نفر فراهم شد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ مدیر شهرک صنعتی رودسر با اشاره به تلاش برای انجام کارهای زیر بنایی در شهرستان بیان کرد: علی رغم همه تلاش‌ها، متاسفانه هنوز اقدامی از سوی بنیاد علوی در سطح استان برای واگذاری زمین به شهرک صنعتی دیده نشده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رودسر در بین شهرستان‌های استان گیلان تنها شهرستانی است که با ۱۰هکتار زمین در شهرک صنعتی باقی مانده که مناسب برای استقرار صنایع مادر نیست، گفت: در حال حاضر شهرک صنعتی رودسر با ۲۰ کارخانه فعال، زمینه اشتغالزایی ۴۰۰ نفر را بطور مستقیم فراهم کرده است.

مدیر شهرک صنعتی رودسر با بیان اینکه در دولت سیزدهم چهار واحد صنعتی راکد شهرک صنعتی رودسر احیا و شروع به فعالیت کرد، گفت: با فعالیت مجدد واحدهای راکد، زمینه اشتغال بیست نفر در شهرستان رودسر فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه گسترش اشتغال‌های صنعتی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم بود، تصریح کرد: توسعه واحدهای صنعتی از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم به صورت ویژه در اولویت دولتمردان قرار گرفت و متولیان امر در این عرصه تمام تلاش خود را برای رونق صنعت در کشور بکار گرفتند.

اسماعیلی با بیان اینکه در سالیان گذشته چند واحد تولیدی این شهرک در تملک بانک‌ها بود، افزود: با پیگیری زیادی که در دولت سیزدهم صورت گرفت خوشبختانه این واحدها از تملک بانک‌ها خارج و برای فعالیت مجدد در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مدیر شهرک صنعتی رودسر از افتتاح پنج واحد صنعتی با حجم سرمایه‌ گذاری شصت میلیارد تومانی و اشتغالزایی هفتاد نفر در هفته دولت امسال در رودسر خبر داد و بیان کرد: تقویت شهرک‌های صنعتی بهترین ظرفیت در راستای ساماندهی و رفع معضل بیکاری است./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=11383

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها