کاروان زائران پیاده مرقد حضرت امام “ره” عازم تهران شدند

ایران 1444؛ در استانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی "ره" بنیان گذار جمهوری اسلامی کاروان پیاده روز جمعه چهارم خرداد ماه از میدان شهدای ذهاب رشت "میدان شهرداری"، راهی مرقد مطهر امام در تهران شدند.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا”، کاروانیان از شهرستان های سراسر استان گیلان در مراسمی که در میدان شهدای ذهاب برگزار شد ، پس از سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران استان گیلان راهی تهران شدند.

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی در این مراسم با بیان اینکه ، این سفر یک جهاد است چون تبلیغ دین را می کنید و یک رسالت بزرگی بعهده شماست، عنوان کرد: اگر بخوایهم از این سفر معنوی به درستی و کمال  استفاده کنیم پیش نیازهایی دارد و  اگر بخواهیم معرفت خود را به امام و انقلاب اسلامی بنمایانیم،  سفر ارزش معنوی بیشتری پیدا می کند.

وی تصریح کرد:  در همین راستا ابتدا باید مکتب و راه و آرمانهای امام را بشناسیم و  بدانیم برای چه شخصیتی این سفر را انجام می دهیم . سفر به خاطر ارزشهای مکتب امام است .امام عزیزمان در اوج معرفت و باورهای کامل دینی و اخلاقی بود و آنچه قرآن دستور داده در وجود امام بود. سردار دامغانی افزود:  به واسطه همین ویژگیهای انقلابی و اعتقاد و ایمان ایشان  انقلاب را پیروز و هر روز اثرات امواج انقلاب را در منطقه و جهان مشاهده می کنید.

وی یاد آور شد: امام ” ره “ظلم ستیزی و مدافع محرومان  بود و در برابر استکبار جهانی و دشمنان اسلامی مقاومت می کرد و در برابر مردم خودش را خادم می دانست.
فرمانده سپاه گیلان گفت: آیت الله رئیسی  که از پیروان و مریدان امام و رهبری معظم انقلاب بود، اقتدارش را در سازمان ملل وقتی که قرآن را بلند کرد  و علیه دشمنان فریاد بر آورد همه جهان دیدند و در عین حال صادقانه خادم مردم بود  و این ، همان آرمان ها اسلامی و انقلاب و امام بود.

سردار دامغانی به کاروانیان پیاده زیارت مرقد امام توصیه کرد: در جریان این سفر و فرصتی که دارید ،  با خدای خود خلوت کنید و عهد کنید  طوری عمل کنید که شرمنده امام ، رهبر عزیز و شهدایمان نشویم. این سفر را هر کدام به نیت یک شهید بروید چون نیت شما خالص است تا دعای شهدا همراه شما باشد که هست.
فرمانده سپاه پاسداران گیلان متذکر شد: انشاء الله در این هدف و مسیر حظ معنوی ببرید  و بدانید  شما نماینده همه مردم گیلانی هستید که هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است  و نایب الزیاره همه مردم باشید و برای رهبر عظیم الشان مان دعا کنید. دعا کنید که مشکلات اقتصادی و مشکل جوانان حل شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=11282

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها