امام جمعه تالش:

پُست فروشی؛ حسابی داغِ داغ است

سومانیوز؛ امام جمعه تالش عنوان کرد: همیشه با تغییر مدیران ارشد، شاهد تحرّکات شبانه روزی، لابی‌های چرب و چیلی، ردّ و بَدل شدنِ سکّه‌های زیرمیزی، وعده‌های جذّاب و وعیدهای خطرناک عدّه‌ای در جهت گرفتن و یا خالی کردنِ پشت یک میز هستیم.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد امروز ۱۲ مرداد در قسمتی خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه «پُست فروشی» و «بازار سیاه حفظِ میز» حسابی داغِ داغ است، اظهار کرد: زمانی که شایسته سالاری در اعطای پُست‌ها کنار می‌رود و رفیق سالاری، آن هم با رزومه‌سازی‌های جعلی و واهی جایگزین می‌گردد، باید منتظر مرگ جامعه‌ی نخبگانی بود.

امام جمعه تالش بیان کرد: ️همیشه با تغییر مدیران ارشد، شاهد تحرّکات شبانه روزی، لابی‌های چرب و چیلی، ردّ و بَدل شدنِ سکّه‌های زیرمیزی، وعده‌های جذّاب و وعیدهای خطرناک عدّه‌ای در جهت گرفتن و یا خالی کردنِ پشت یک میز هستیم.

نورزاد افزود:️ در این میان دلّالهایی هستند که خوب پول به جیب می‌زنند و خوب واسطه می‌شوند برای خرید و فروش میزهایی که نتیجه‌اش می شود مدیران ضعیف و بی‌ برنامه و البته وابسته و گوش به فرمانِ کسانی که برایش لابی کرده اند؛ و بعضاً برای رسیدن به یک پُستی کافی است تمکّن خوبی داشته و قدری شناخته شده باشی و این مکتبِ نبوغ، تحوّل خواهی، نخبگی، شایستگی، قدرت و نشاط جوانی و مهارت و تجربه و درایت است که زیر پای جریانِ «حفظ میز به هرقیمتی» و بازار «مسئولیت فروشی» لگدکوب می‌شود.

امام جمعه تالش تصریح کرد: ️اگر برخی از مدیران عالی رتبه، فقط یک چهارم حرص و وَلَع و عطش و رایزنی و تلاشی که برای حفظ میز خودشان دارند را برای انجام وظایف اداری و قانونی خود به کار می‌بستند، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد.

وی در سخنانش به منطقه، شهر و استان خاصی اشاره نکرد ………!!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=12225

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها