مدیران استان گیلان کارنامه ارایه دهند

رئیس دولت سیزدهم اواسط سالجاری اعلام کرد: یکی از معیارهای انتخاب مدیران و بقای مسئولیت ها این است که، مدیران  با نگاه علمی با رسانه ها  ارتباط مستمری داشته باشند و اخبار و اطلاعات امید بخش و دستاوردها را به مردم تشریح کنند.

اکنون پرسش از سایر مدیران در هر نقطه ای از ایران و استان گیلان ، دستگاههای اجرایی و نهادها وشرکت های دولتی، خصوصی” خصولتی” این است که شما هم در یک سالی که گذشت کاری قابل اعتنا داشته اید که به مردم گزارش دهید؟.

جهت اطلاع تان – نیاز هم نیست به دلیل شرایطی که دارید همه رسانه های استان را دعوت کنید – به روابط عمومی های خود اعلام کنید، از رسانه های مکتوب – خبرگزاری ها – پایگاههای خبری و رسمی  دارای مجوز فعالیت هر کدام پنج رسانه در مجموعه ۱۵ رسانه بعلاوه مدیریت خبر صدا و سیما را دعوت کنند و دستاوردهای سال ۱۴۰۲  سازمان متبوع تان را بدون آمار سازی، اضافه پرداری، ورود به جزییات و حاشیه ها برای مردم تبیین کنید.

گفتنی است، چنانچه امکان حضور همه رسانه ها و از هر رسانه یک خبرنگار را داشته باشید که بسیار عالی و به جا خواهد بود – همگی در نشست شما حضور داشته باشند مشروط بر آنکه حوزه ریاست و روابط عمومی شما  امکان مدیریت، برنامه ریزی و  بر برگزاری چنین نشست بزرگی  را داشته باشد.

فرمانده انتظامی گیلان دو روز قبل  نشستی را برگزار کرد که در آن ” براساس فیلمی که مشاهده شد  مثلا بیست خبرنگار و مدیر رسانه حضور داشتند” و اتفاقا ” پایگاه خبری رسمی ” گیلان ۲۴  برای این جلسه دعوت نبود، اما مهم این است که دوستان و عزیزان ما از دیگر رسانه ها حضوری فعال داشتند و  گزارش عملکردی ” کارنامه ” فرماندهی انتظامی گیلان در سالی که گذشت را ارایه بازتاب دادند..

استاندار گیلان هم روز شنبه ” فردا” با همراهی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان و همکاری خانه مطبوعات اقدام به دعوت از رسانه ها کرده و قرار است ساعت ۱۰ صبح یک نشست رسانه ای برگزار کند.

مدیران دستگاهای دولتی ، حاکمیتی و شرکتها و موسسه ها دقت داشته باشند  ، چنانچه اطلاعات مفیدی برای مردم در اختیار دارند چنین نشستی را برگزار کنند و گر نه بهتر آنکه سکوت را در اولویت قرار دهند.

هم چنین مدیران عزیزی که مصمم به گزارش دهی به مردم هستند، از پرداختن به جزییات و کارهای پیش پا افتاد و روزمره پرهیز کرده و فقط  از اموری گزارش بدهند که “برای افکار عمومی قابل استفاده باشد.

شهردار ، رئیس شورای شهر و اعضای شورا روز پنج شنبه به همت روابط عمومی های شهرداری رشت و شورای اسلامی شهر در همین مسیر اقدام بایسته ای انجام دادند.

کلام آخر- در گزارش های خود به مردم بیان دستاوردهای نظام و دولت کنونی با اتکا به جهاد تبیین توجه داشته باشید و اگر پیش از فرا رسیدن سال جدید موفق به این کار نشدید ، انشاء الله برای فروردین ماه برنامه ریزی شود و تلاش کنید گزارش دهید که افکار عمومی از مطالعه آن احساس خوبی پیدا کنند.

موفق باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=10844

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها