۱۵۰ آزاده گیلان مورد تجلیل قرار گرفتند:

شیوه مقابله با تهاجم سهمگین رسانه ای تقویت فرهنگ جامعه است

سومانیوز؛ استاندار گیلان گفت: آنچه که عزت و اقتدار ایران اسلامی را در امواج سهمگین تهاجم رسانه ایی و تبلیغاتی زیاده خواهان عالم حفظ می‌کند، فرهنگ است که از تاریخ کم نظیر هشت سال دفاع مقدس نشات می‌گیرد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ اسدالله عباسی روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در مراسمی با قدردانی از تلاش و مجاهدت ایثارگران این مرز و بوم، آزادگان را سرمایه‌های ارزشمندی دانست که با فداکاری و صبر، بردباری به نحوی شایسته از ارزش‌های والای این سرزمین دفاع می‌کنند.

دکتر عباسی همچنین بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات شفاهی آزادگان وانتقال فرهنگ ایثار و استقامت آنان به نسل جدید تاکید کرد و افزود: آنچه که عزت و اقتدار ایران اسلامی را در امواج سهمگین تهاجم رسانه ایی و تبلیغاتی زیاده خواهان عالم حفظ می‌کند، فرهنگی ست که از تاریخ کم نظیر هشت سال دفاع مقدس نشات می‌گیرد.

محمدرضا داوطلب، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان  با بیان اینکه از مجموع حدود ۴۲ هزار آزاده‌ی کشور، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر گیلانی هستند، افزود: گیلان ۴۳ آزاده‌ی شهید نیز دارد که در دوران سخت اسارت به شهادت رسیده اند و فردا پنج شنبه ۲۵ مردادماه، مراسم یادواره‌ی این شهیدان در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ حسن حبیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در این مراسم عظمت و اقتدار این سرزمین را مرهون رشادت‌های جامعه ایثارگری به ویژه آزادگان سرافراز دانست و افزود: صبر و بردباری آزادگان در دوران اسارت الگوی برگرفته از آرمان‌های والای انقلاب است.

آزادگان سرافراز؛ گنجینه‌های ارزشمندی هستند که واکاوی و بهره گیری از تجربیات گرانسنگ این مجاهدان ایثارگر، برای نقش آفرینی بهینه در راه اعتلای این مرز و بوم ضروری است./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=12487

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها