امام خامنه‌ای:

سرنوشت منطقه را حزب‌ الله رقم خواهد زد

سومانیوز؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درباره حوادث اخیر لبنان تأکید کردند: همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ پیام مهم حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان منتشر شد.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

کشتار مردم بی‌ دفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌ نظری و سیاست ابلهانه‌ ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند.

باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ ی یک‌ ساله‌ ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دسته‌ جمعی زنان و کودکان و مردم غیرنظامی نمی‌تواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد.

اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند. جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌ الله لبنان صدمه‌ ی مهمی وارد کنند.

همه‌ ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌ الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیرو های مقاومت و در رأس آنان حزب‌ الله سرافراز رقم خواهد زد.

مردم لبنان فراموش نکرده‌ اند که در روزگار ی نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌ الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت.

امروز هم لبنان به حول و قوه‌ ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد.

بر همه‌ ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌ الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

والسّلام على عباد اللّه الصّالحین
سیّد علی خامنه‌ای
۷ مهر ۱۴۰۳

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=13496

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها