روز پزشک بر همه طبیبان حاذق مبارک

سومانیوز؛ امروز پنج شنبه اول شهریور مصادف با ولادت فرخنده اثر ابوعلی سینا پدر علم پزشکی و روز پزشک است، روزی که وقتی اسمش آوردی، تنها به درمانی در فضایی آرام، بی دغدغه و در بیشتر زمان ها به پیشگیری های قبل از درد و درمان می رسید.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ جامعه پزشکان ایران زمین بی تردید یکی از بهترین های این قشر شریف، متعهد، مردمی، وفادار، قسم خورده و طرفدار مراجعه کننده های نیازمند به درمان در سراسر جهان هستند.

چقدر شریف اند، پزشکانی که در رفتار آدم های نیازمند به درمان، روان شناسی هم دارند و براساس شرایط بیمار به درمانش می پردازند، این ها به راستی که مقدس اند.

اینان مردمان شریف و ارزشمندی هستند که با تمام وجود، همه دانش خود را با تداوم مطالعات، پژوهش های مستمر و به روز شدن و در عین حال شناخت شرایط جامعه با روحی بلند و درکی عمیق در اختیار بیمار می گذارند.

پزشکان به راستی فرشتگانی هستند که، هستی خود را در خدمت  افراد جامعه قرار می دهند و با درمان هر بیماری به اندازه همه مردم آن جامعه ابراز خرسندی دارند.

وجود شریف شان همیشه پایدار و تن شان سلامت باشد تا امکان درمان بیماران بیشتری را داشته باشند.

مدیران مسوولان رسانه های عضو گروه رسانه ای ایران – گرا؛ صمیمانه و با تمام وجود به همه پزشکان از جمله: دکتر نیلوفر محمدپور، دکتر طولابی، دکتر فیض خواه، دکتر آشوبی، دکترآقایی، دکتر رضایی و دیگر عزیزان تبریک و شاد باش می گویند.

عزتمند و سربلند و سرفراز باشید

اندیشه و دستان تان شفا بخشِ اند
ای کاش روزی برسد
که این دستان سبز
فقط برای پیشگیری باشد
روزی که همه آدم‌ها
حال تن و حال دل شان خوب باشد/آمین

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=12595

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها