دهیاران باید تخلفات  ساخت و سازهای روستایی را گزارش نمایند

سومانیوز؛ مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان با حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، مدیر کل دفتر فنی استانداری گیلان با حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با توجه به تخلفات ساختمانی صورت گرفته در روستا ها اظهار داشت: داده ها و آمار غلط از جمله مشکلاتی است که خروجی های نادرستی به دنبال دارد.

وی با تاکید بر فعال سازی کمیسیون ماده ۹۹ تصریح کرد: برای کنترل تخلفات هیچ ابزاری در روستا ها بجز کمیسیون ماده ۹۹ وجود ندارد.

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه یکی از چالش های مهم استان تغییر کاربری های غیر مجاز در روستا ها است گفت: باید با گروه ها و باند های مافیایی که با ساخت و ساز های غیر مجاز در روستا ها مبالغ هنگفتی سود به دست می آورند برخورد شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دهیاران باید پرونده های تشکیل شده در خصوص تخلفات روستایی را بدون تبعیض به کمیسیون های مربوطه ارسال نمایند و در غیر این صورت با متخلفین در چارچوب قانونی برخورد قاطع خواهد شد./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=12879

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها