دادستان ویژه استانهای گیلان و قزوین معرفی شد

سومانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده به سمت دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین منصوب و از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین نصرت آبادی قدردانی شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، مراسم تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت استان گیلان و قزوین با مسئولان قضایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت یکی از شاهکارهای امام را تشکیل دادگاه ویژه روحانیت دانست و تصریح کرد: این تشکیلات در راستای پیشگیری از نفوذ افراد تبهکار و منحرف درحوزه های علمیه و حفظ حیثیت روحانیون ایجاد شده است.

وی گفت: اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تخلف و جرائم در حوزه روحانیت از وظایف دادسرای ویژه روحانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان نیز  با تسلیت ایام عزاداری سید الشهداء(علیه السلام) اظهار داشت: باید در مسیر شناخت راه و هدفی که حضرت اباعبدالله (علیه السلام) جان خود را فدا کرد، گام برداریم.

وی یکی از درس ها و عبرت های عاشورا را توجه به آسیب ولایت ستیزی در عاقبت بخیری افراد عنوان کرد و گفت: فاصله گرفتن از ولایت، آسیب و تهدیدی است که در هر شرایطی انسان را تهدید می کند.

رئیس شورای قضایی استان، روحانیون را پاسداران دین دانست و اظهار کرد: دادسرای ویژه روحانیت وظیفه پیشگیری و صیانت را بر عهده دارد و در رسیدگی ها نیز باید از اطاله رسیدگی ها اجتناب نماید.

وی  از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین نصرت آبادی در دادسرای ویژه روحانیت گیلان و قزوین قدردانی کرد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده به سمت دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین منصوب شد..

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=11839

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها