لاهیجان شهر هنر و علم و فرهنگ:

آمادگی فرهیختگان دیار لاهیج برای برگزاری سیزدهمین دوره تئاتر خیابانی

سومانیوز؛ پس از سال ها اجرای تئاتر خیابانی در لاهیجان که با تلاش مردم و برگرفته از فرهنگ هنر دوستی و هنر پروری این منطقه است، خوشبختانه این فستیوال درحال تبدیل به یک برند مرجع برای فعالین این عرصه است که مطمئنا اگر امکانات زیر ساختی و سخت افزاری مناسبی ایجاد میشد این مهم رنگ یک رویداد بین المللی به خود میگرفت و مسوولین ذیربط سالهاست تغییر می کنند ولی مجتمع فرهنگی لاهیجان به سرانجام نمی رسد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ بااین اوصاف هیات انتخاب بخش کودک و استانی سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند در بخش کودک و استانی سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی احکامی از سوی رضا زنده دل شهردار و دبیر جشنواره معرفی شدند.

اعضای ستاد اجرایی سیزدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان منصوب شدند. رضا زنده دل شهردار و دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با صدور احکامی اعضای ستاد اجرایی سیزدهمین دوره این جشنواره را منصوب کرد.

بر اساس احکامی که از سوی رضا زنده دل صادر شد، محمدعلی صادق‌ حسنی به عنوان دبیر اجرایی، شاهین جهانگیر بلورچیان به عنوان مدیر روابط عمومی، امین رشیدی نژاد به عنوان مدیر پشتیبانی، فاطمه فروتن به عنوان عضو ستاد اجرایی و شورای سیاست گذاری، ابراهیم رامین فر به عنوان عضو ستاد اجرایی و شورای سیاست گذاری، یاسر راحت طلب به عنوان مدیر حراست، ، سید صدرالدین صدرایی به عنوان مدیر امور مالی، مهدیه رجب¬پور نیکو به عنوان مدیر دبیرخانه دائمی، هاشم شعبان زاده به عنوان مدیر کارپردازی، فاطمه دوستی به عنوان مدیر رسانه، گل اندام انصار جعفری به عنوان ویراستار و ناظر بولتن، اکبر صمدی نیا به عنوان ناظرهنری سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند./

 

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=12928

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها