به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ متن پیام مهندس مهدی نیا بخشدار رودبنه به این شرح است:
بسمه تعالی
بار دیگر حضور پرشور، حماسی و وحدت آفرین مردم ولایی و همیشه در صحنه بخش رودبنه همگام با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی دشمن شکن چهل و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که حماسه ای بزرگ و به یادماندنی آفرید و برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی افزود و همدلی و همراهی شما مردم با بصیرت را با نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساند.
سلام و درود خداوند بر شما مردم همیشه بیدار و فهیم که تجلی وحدت و همدلی را به زیبایی به تصویر کشاندید.
بر خود می بالیم که خدمتگزار چنین مردم صادق و با بصیرتی هستیم و لازم می دانم که از حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم شریف بخش رودبنه تشکر نمایم. بی شک، شکرانه حضور حماسی شما در این راهپیمایی، خدمتگزاری صادقانه و مدبرانه مسئولان و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است که ان شاء الله با وفاق و همدلی و هم افزایی ملت و دولت محترم چهاردهم و همه ارکان حاکمیت محقق گردد.
سرافرازی و عزت روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
«اِن شاءاَللّه تَعالیٰ»
