همزمان با حضور باشکوه مردم رودبنه در راهپیمایی ۲۲بهمن

پیام قدردانی بخشدار رودبنه از مردم رودبنه

مهندس مهدی نیا بخشدار رودبنه پس از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه رودبنه با پیامی ضمن بزرگداشت این روز از حضور مردم در راهپیمایی دشمن شکن شان تقدیر کرد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ متن پیام مهندس مهدی نیا بخشدار رودبنه به این شرح است:

بسمه تعالی

بار دیگر حضور پرشور، حماسی و وحدت آفرین مردم ولایی و همیشه در صحنه بخش رودبنه همگام با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی دشمن شکن چهل و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که حماسه ای بزرگ و به یادماندنی آفرید و برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی افزود و همدلی و همراهی شما مردم با بصیرت را با نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساند.
سلام و درود خداوند بر شما مردم همیشه بیدار و فهیم که تجلی وحدت و همدلی را به زیبایی به تصویر کشاندید.
بر خود می بالیم که خدمتگزار چنین مردم صادق و با بصیرتی هستیم و لازم می دانم که از حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم شریف بخش رودبنه تشکر نمایم. بی شک، شکرانه حضور حماسی شما در این راهپیمایی، خدمتگزاری صادقانه و مدبرانه مسئولان و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است که ان شاء الله با وفاق و همدلی و هم افزایی ملت و دولت محترم چهاردهم و همه ارکان حاکمیت محقق گردد.
سرافرازی و عزت روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

«اِن شاءاَللّه تَعالیٰ»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=16700

نویسنده و روایتگر:

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • آخرین اخبار
  • داغ ترین ها