محمدصادق رضایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مشکلات پرستاران باید شنیده شود

رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور خواستار شنیده شدن صدا و مشکلات پرستاران شد و گفت: باید نسبت به رفع مسایل اقدام کرد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ احمد نجاتیان در نشست هم اندیشی روسای هیات های نظام پرستاری استان با تاکید بر این مطلب که تکریم نیروی انسانی و ارائه خدمات با کیفیت به مردم از خواسته‌ ها و اولویت های وزیر بهداشت است و باید مشکلات پرستاران شنیده شود، از توجه ویژه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران درجهت حل مشکلات پرستاری قدردانی کرد.

وی افزود: این دانشگاه را جزو معدود دانشگاه هایی برشمرد که با هیئت‌های نظام پرستاری استان تعامل خوب و سازنده دارد.

محمدصادق رضایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دیدار حفظ کرامت انسانی و تأمین معیشت کارکنان حوزه سلامت و ارائه خدمات مناسب به بیماران را دغدغه اصلی دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: از زمان حضور در دانشگاه تلاش کردیم تا با برگزاری نشست های مختلف با نظام پرستاری و گروه های مختلف پرستاری در راستای احصا مشکلات و رفع موانع و چالش های موجود و بهبود وضعیت اقدام کنیم تا توجه این عزیزان فقط خدمت مناسب به بیماران باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت ویژه ریاست محترم جمهور و وزیر بهداشت و پیگیری های سازمان نظام پرستاری کشور مشکلات جامعه پرستاری به نتیجه مطلوب برسد./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=16778

نویسنده و روایتگر:

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • آخرین اخبار
  • داغ ترین ها