به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ احمد نجاتیان در نشست هم اندیشی روسای هیات های نظام پرستاری استان با تاکید بر این مطلب که تکریم نیروی انسانی و ارائه خدمات با کیفیت به مردم از خواسته ها و اولویت های وزیر بهداشت است و باید مشکلات پرستاران شنیده شود، از توجه ویژه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران درجهت حل مشکلات پرستاری قدردانی کرد.
وی افزود: این دانشگاه را جزو معدود دانشگاه هایی برشمرد که با هیئتهای نظام پرستاری استان تعامل خوب و سازنده دارد.
محمدصادق رضایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دیدار حفظ کرامت انسانی و تأمین معیشت کارکنان حوزه سلامت و ارائه خدمات مناسب به بیماران را دغدغه اصلی دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: از زمان حضور در دانشگاه تلاش کردیم تا با برگزاری نشست های مختلف با نظام پرستاری و گروه های مختلف پرستاری در راستای احصا مشکلات و رفع موانع و چالش های موجود و بهبود وضعیت اقدام کنیم تا توجه این عزیزان فقط خدمت مناسب به بیماران باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت ویژه ریاست محترم جمهور و وزیر بهداشت و پیگیری های سازمان نظام پرستاری کشور مشکلات جامعه پرستاری به نتیجه مطلوب برسد./
