مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

مدیر بیمارستان در گیلان به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد

 مدیر یک بیمارستان به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و دریافت هزینه خدمات پزشکی مازاد بر تعرفه در تعزیرات گیلان محکوم شد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ مرتضی امینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار کرد: شعبه ششم بدوی تعزیرات رشت به پرونده مدیر بیمارستان به دلیل دریافت هزینه خدمات پزشکی مازاد برتعرفه و رعایت نکردن موازین بهداشتی رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی و دریافت نظریه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توبیخ و درج در پرونده متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته امینی، مأموران دانشگاه علوم پزشکی این گزارش را پس از بازرسی از بیمارستان تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اسمی از این بیمارستان برده نشده است./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=18195

نویسنده و روایتگر:

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • آخرین اخبار
  • داغ ترین ها