به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ مرتضی امینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار کرد: شعبه ششم بدوی تعزیرات رشت به پرونده مدیر بیمارستان به دلیل دریافت هزینه خدمات پزشکی مازاد برتعرفه و رعایت نکردن موازین بهداشتی رسیدگی کرد.
وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی و دریافت نظریه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توبیخ و درج در پرونده متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گفته امینی، مأموران دانشگاه علوم پزشکی این گزارش را پس از بازرسی از بیمارستان تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
اسمی از این بیمارستان برده نشده است./
