مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان:

سامد سیستم ارتباطی مؤثر میان مردم و مسئولان

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان حضور یافت و به تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به منظور پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های مردمی در حوزه اقدامات و فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با همراهی معاون مسکن شهری، مسئول روابط عمومی، کارشناس سامانه سامد و کارشناسان معاونت عمران روستایی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان حضور یافت و به تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: پاسخ گویی مطلوب مسئولان به مردم از طریق سامانه سامد یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک است که با صرف کمترین زمان ، کاهش هزینه و مراجعات مردمی انجام می شود.
 دائمی گفت: سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.
 علیرضا زارعی شریف معاون ارتباط مردمی با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پاسخگویی متقاضیان در بستر سامانه سامد گفت: یکی از ویژگی‌های این سامانه آن است که مطالبات، درخواست‌ها و انتقادهای مردم در کمترین زمان و هزینه پاسخ داده می‌شود و مدیران در بلند مدت به سمت فرهنگ پاسخگویی، نقد پذیری و جدیت در امور سوق داده می‌شوند.
 وی با اشاره به فرصت یک هفته ای به دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به متقاضیان افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی ۳ روز نسبت به پاسخ اقدام نموده و از این نظر در وضعیت مطلوب قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=13853

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: