به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ علاالدین رفیع زاده، رییس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به سوالی در خصوص آزمون استخدامی اظهار کرد: در حال حاضر به ۱۵ دستگاه در این خصوص مجوز داده شده و به امید خدا خرداد ماه آزمون برگزار خواهد شد.
وی در خصوص تعداد جذب نیرو برای دستگاه های دولتی گفت: بیش ترین جذب ما در حوزه آموزش و پرورش و وزارت بهداشت است. بر همین اساس در مجموع حدود ۱۰۰ هزار نفر جذب دستگاه های مختلف خواهند شد./
