رییس سازمان اداری و استخدامی خبر داد:

جذب ۱۰۰ هزار نفر در آزمون استخدامی دولت/ آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در صدر هستند

به گفته رییس سازمان اداری و استخدامی کشور قرار است تا در خرداد ماه آزمون استخدامی برگزار شود و در مجموع حدود ۱۰۰ هزار نفر جذب ۱۵ دستگاه دولتی خواهند شد.

به گزارش گروه رسانه ای ایران – گرا؛ علاالدین رفیع زاده، رییس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به سوالی در خصوص آزمون استخدامی اظهار کرد: در حال حاضر به ۱۵ دستگاه در این خصوص مجوز داده شده و به امید خدا خرداد ماه آزمون برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تعداد جذب نیرو برای دستگاه های دولتی گفت: بیش ترین جذب ما در حوزه آموزش و پرورش و وزارت بهداشت است. بر همین اساس در مجموع حدود ۱۰۰ هزار نفر جذب دستگاه های مختلف خواهند شد./

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://soumanews.ir/?p=18634

نویسنده و روایتگر:

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • آخرین اخبار
  • داغ ترین ها